رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 1 روز سن داره

رادین همه‌ی زندگی ما

یک قدم دیگه به سوی استقلال

1391/5/5 18:50
نویسنده : مامانی
356 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامانی سلام

چند روزیه که داریم با هم تمرین میکنیم که دیگه پوشکت نکنیم. الهی قربونت برم که اینقدر باهوش و فهمیده هستی که تا حالا حتی یه بار هم خرابکاری نکردی.

از همون اولین روزی که پوشکت رو باز کردم و بهت گفتم هر وقت که جیش داشتی به من بگو تا با هم بریم دستشویی، دقیقاً هر وقت که لازمه خودت میری به سمت دستشویی و منو یا بابایی رو صدا می‌کنی تا بیاییم. و توی این فاصله هم تا من برسم خودت شروع می کنی به در آوردن لباست.

یه بار که داشتی لباست رو در میاوردی و توی همین حین هم یه کم لباست خیس شد اونقدر ناراحت شدی که به گریه افتادی و تند تند می‌گفتی:" مامان متاسفم! مامان متاسفم!" هر چی هم من و بابایی می‌گفتیم که اشکال نداره و تو نباید خودتو ناراحت کنی راضی نمی‌شدی.

به هر حال اول قصد داشتم این کا رو شروع کنم خیلی نگران بودم و فکر می کردم از عهده‌اش برنمیام. اما تو اینقدر آقا شدی و اینقدر خوب باهام همکاری کردی که به خوبی داریم از عهده‌ی این کار برمیاییم.

هر کس هم که زنگ یزنه و یا هر جا که بریم یا کسی بیاد فوراً بهش گزارش میدی و میگی:" من دیگه بزرگ شدم، آقا شدم، هر وقت جیش دارم به مامانم میگم."

خیلی دوستت دارم پسرم . از این لحظه لحظه‌های تو رو داشتن لذت میبرم و خدا رو شکر می‌کنم.

پی‌نوشت: الان که دارم اینا رو مینویسم با بابایی پشت سرم دارین حسابی آتیش میسوزونین و تقریباً خونه رو روی سرتون گذاشتین. امیدوارم این سر وصداها همیشه توی خونه مون پایدار باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

❤مامان آزی❤
18 مرداد 91 10:31
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
ظرف غذای کودک
18 مرداد 91 10:43
این ظرفا خیلی عالین. شما هم اگه می خواین سفارش بدین
عرضه مستقیم و پستی محصولات پنبه ریز
18 مرداد 91 10:45
سلام. شما می توانید با کد معرف 0030151181 در سایت پنبه ریز panberes.irثبت نام کنید و محصولات مورد نیاز خود را (دستمال- پوشک- نواربهدا.. و سایر محصولات پنبه ریز) اینترنتی بخرید و با پست برای شما ارسال می کنند به دم در خانه شما یا هر جا که نشانی بدهید. با صرفه و راحت. برای استفاده از این تسهیلات کد معرف را یادداشت کنید زیرا ضروری است. یک بار ثبت نام می کنید و از این پس هر وقت خرید خواستید بکنید اینترنتی فقط سفارش می دهید و پرداخت می کنید نشانی و مشخصات می ماند و بارهای بعد خیلی راحت و به صرفه تر می شود. موفق باشید
مامان کیارش
19 مرداد 91 9:51
آفرین صد آفرین