رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 1 روز سن داره

رادین همه‌ی زندگی ما

چند نمونه از جملات شما با ترجمه

1391/5/20 18:23
نویسنده : مامانی
438 بازدید
اشتراک گذاری

پسر ماهم امروز میخوام چند نمونه از حرفهات رو با معنی واقعیشون برات اینجا بذارم، تا بدونی که چقدر شیطون بلایی:

ـ مامانی تو برو غذا درست کن تا من ظرفارو بشورم. ( ترجمه: مامان لطفاً منو بذار بالای ظرفشویی شیر آبم باز کن تامن حسابی آب‌بازی کنم کاری هم باهام نداشته باش.)

ـ مامانی تو برو کتاب بخون تا من امیلامو (منظورت همون ایمیله) چک کنم. (ترجمه: مامان لطفاً مزاحم نشو تا من یه کم کنجکاویم رو روی کامپیوتر تخلیه کنم.)

 

 

 ـ مامانی تو برو tv تماشاکن تا من یه زنگ به بابایی بزنم. ( ترجمه: مامان لطفاً برو دنبال نخود سیاه تا من یه حالی به این گوشی تلفن بدم.)

.

.

.

اصولاً خواسته‌هات رو هم به صورت پیشنهاد مطرح میکنی. البته پیشنهادی که حتماً باید عملی بشه:

ـ بابایی میخوای منو ببری ددر؟ ( ترجمه: بابا حتماً منو ببر ددر.)

ـ بابایی میخوای با من توپ‌بازی کنی؟ ( ترجمه: بابا باید با من توپ‌بازی کنی.)

ـ بابایی میخوای برام دنت بخری؟ ( ترجمه بابا همین الان برام دنت بخر.)

ـ مامانی میخوای منو ببری دستشویی؟ ( ترجمه: مامان جیش دارم.)

.

.

.

استاد دست‌به‌سر کردن هم که شدی:

مثلاً من و شما توی حیاط هستیم و مشغول آب دادن به باغچه و تو میخوای شلنگ رو از من بگیری تا خودتو حسابی خیس کنی:

ـ مامانی تو برو ببین بابایی نیومده تا من گل‌ها رو آب بدم.

وقتی هم بخوای یه خواسته‌ای رو مطرح کنی که جواب منفی نشنوی اینطوری شروع می‌کنی:

ـ مامان خوشگلم!

ـ بابای مهربونم!

ـ مامان نازم!

ـ بابای عزیزم!

چون میدونی ما در مقابل این همه شیرین‌زبونی نمیتونیم مقاومت کنیم.

اینا فقط چند نمونه از حرفای قشنگ و بامزه‌ات هستن که وقتی به زبون میاری دلم میخواد درسته بخورمت عشقک من!

آخ که با این کارهات خیلی خواستنی‌تر میشی. میدونستی؟ ( اگه الان میتونستی اینو بخونی جواب میدادی بله که میدونم! بعد دوباره خودت میپرسیدی: از کجا میدونم؟)

خدایا شکرت که رادین رو دارم!

یا به قول خودت: خدایا شکرت که منو به مامان دادی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

khale bahare
23 مرداد 91 2:13
elahi qorbune in shirin zabuniash besham
خاله مهسا
9 شهریور 91 20:18
قربون این پسر شیرین زبونم بشم،دورش بگردم،اینجوری دل خاله واست آب میشه جیگر خاله