رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 27 روز سن داره

رادین همه‌ی زندگی ما

پسر باسواد من

1391/9/20 7:37
نویسنده : مامانی
454 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم سلام

سه چهار روزیه که داریم با همدیگه بَن بن بُن تمرین می‌کنیم. وتوی همین مدت کوتاه شما خوندن حدوداً ده تا کلمه از جمله :« آب، گل، مو، مامان، بابا، دست، پا، توپ،...» رو یاد گرفتی. کلی هم برای این قضیه از خودت علاقه نشون میدی، و تا فرصتی گیر میاری میگی: « مامان بیا با همدیگه بازی کنیم . من میخوام یه چیزی یادت بدم!». دقت کن که شما به من یاد میدی! بعدش میری کارت‌ها رو میاری و با هم بازی می‌کنیم .

معمولاً خیلی زود شکل کلمات رو یاد می‌گیری. ولی خیلی هم با هوش و ناقلایی، وقتی که یه کلمه رو یادت میره یه قیافه‌ی حق به جانب به خودت می‌گیری و میگی: « مامان من بلدم، حالا تو بگو!». و وقتی که من اون کلمه رو برات میخونم تکرارش میکنی و میگی:« آفرین مامان درست گفتی!»

الهی قربونت برم عشقم واسه همین خوشمزگی‌هاته که اینقدر میخوامت!

فکر کنم تا چند وقت دیگه خودت بتونی بیای و وبلاگت رو بخونی.

هزار تا بوس واسه بهترین پسر دنیا‍!قلبماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

bahare
24 آذر 91 14:50
ghorbune pesar khaleye basavado bahusham besham,azize delam barat shode ye zare,kheili duset daraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam


آبجی جونم منم خیلی دلم برات تنگ شده
خاله فاطمه
24 آذر 91 14:54
هوشت برده به خودم.قربونت بشم عزیزم مبارکت باشه


مرسی خاله جون مهربونم
بتینا
24 آذر 91 14:56
افرین رادین جونم!دورت بگردم




مرسی آبجی جونم دوستت دارم