رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات سفر به مالزی 1

1391/1/21 15:41

قند و عسلم سلام

ماه پیش به کشورهای مالزی و سنگاپور سفر کردیم. فوق‌العاده زیبا و دیدنی بود. خیلی خیلی خوش گذشت. سعی می‌کنم خاطرات اونجا رو با تصویر برات روایت کنم. روی عکس ها توضیحات رو میگم.

روز اول حدود ظهر به هتل رسیدیم. وچون حدود 7 ، 8 ساعت پرواز داشتیم حسابی خسته بودیم .برای همین هم استراحت کردیم.

عصرش به همراه تور و بقیه همسفرها به یک رستوران مالزیایی رفتیم که برنامه بسیار جالبی برای شب اول بود. چون توی اونجا رقص محلی مالایی و هندی و چینی به همراه موسیقی سنتی اونها برگزار شد. واقعاً برنامه خوبی بود.

توی ادامه مطلب از روز دوم شروع می‌کنم و عکس‌هارو میذارم.

اینجا معبد Batu Cave یا همون معبد هندیان در کوالالامپور هست. تعداد زیادی پله داره و بعد به معبد میرسی . هندوها معتقدند هر کس تا بالای اون پله ها بره و در معبد عبادت کنه گناهانش بخشیده میشه. اون مجسمه طلایی‌رنگ هم مربوط به پسر شیوا الهه‌ی این معبده.

این عکس ها مربوط به دهکده فرانسوی ها در کوالالامپوره:

البته باید بگم که شما در طول این سفر کاملاً خودمختار عمل میکردی و اصلاً به حرف ما گوش نمی‌دادی همین چندتا عکس رو هم به صورت شکار لحظه ها ازت گرفتیم. خودت هرجا که دوست داشتی می‌رفتی و زیاد با ما همراهی نمی‌کردی.

اینجا هم توی همون دهکده یه حالی به این بچه مالزیاییه دادی و هلش دادی . اونم اینقدر کولی بود که اونجا رو تقریباً روی سرش گذاشت.