رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

رادین همه‌ی زندگی ما

رادین یا مایکل شوماخر؟

1390/1/31 1:47
نویسنده : مامانی
304 بازدید
اشتراک گذاری

بازم سلام

این رادین گل پسر خیلی به ماشین بازی علاقه داره.(فکر کنم در آینده قهرمان رالی بشه) چون اکثر اوقات فقط با ماشین هاش بازی میکنه و به بقیه اسباب بازی هاش زیاد تمایلی نشون نمیده. تازه بعضی وقتا هم موقع خواب باید ماشینشو بغل کنه. حتی با وسایل دیگه ای هم که به دستش میرسه ،مثل کنترل تلویزیون، ماشین بازی میکنه. اون موقع اگه ازش بپرسی که چیکار داری میکنی؟ بلافاصله کنترل رو میذاره روی گوشش ومیگه: " ائو " (منظورش الو هست) یعنی من که کنترل رو روی زمین نمی کشم ، من دارم با تلفن حرف میزنم.

هی میگم این پسره خیلی ناقلاست!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا
31 فروردین 90 10:12
وای خدا مثل طاهای من همه خونمون پر از مدلهای مختلف ماشین ولی بازهم می خواد با هیچ چیز دیگه ای هم بازی نمی کنه
bahare
3 اردیبهشت 90 15:59
elahi khale ghorbooonesh beshe