رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

رادین همه‌ی زندگی ما

دل نوشته های مامانی

1390/2/1 2:13
نویسنده : مامانی
407 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

گاهی وقت ها حس می کنم هیچ کس و هیچ چیز توی این دنیا برام به اندازه ی این موجود کوچولوی معصوم ارزشمند، دوست داشتنی نیست.

اونقدر این احساس دوست داشتن برام بزرگ و شیرین و باشکوهه که با هیچ لذتی قابل قیاس نیست.

اونقدر بزرگ که هیچ حدی رو نمی تونم براش متصور بشم.

اونقدر بزرگ که حس میکنم قلبم براش کوچیکه و از توی سینه ام میخواد با فشار بزنه بیرون.

وقتی لبخند زیباشو با اون دوتا دندون موشی میبینم انگار تمام دنیا رو دو دستی گذاشتن توی دستم و احساس می کنم که دیگه هیچی از خدا نمی خوام!

واسه ی همینه که دعا میکنم خدا هیچوقت این حس باشکوه رو از من نگیره.

ودعا میکنم اونایی که تا حالا این حس رو تجربه نکردن به آرزوشون برسن وخدا این موهبت رو نصیبشون کنه تا هیچ وقت حسرت نداشتن بچه و نچشیدن طعم این لذت رو نخورن!

دعا می کنم خدا همه ی بچه های دنیا رو برای پدر و مادرهاشون وهمه ی پدر ومادرها رو برای بچه هاشون حفظ کنه!

دعا میکنم هیچ وقت هیچ پدر و مادری درد وناراحتی بچه اشو نبینه!

آمین 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان
1 اردیبهشت 90 8:08
خانمی خیلی با احساس بود