رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

رادین همه‌ی زندگی ما

بعد از یک غیبت طولانی

1390/4/18 2:23
نویسنده : مامانی
277 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم سلام

مدت زیادیه که فرصت نکردم برات مطلب بنویسم, آخه چند وقتی خیلی سرمون شلوغ بود.اوه یه مدت که مشغول تهیه‌ی مقدمات سفر حجمون بودیم. حدود دو هفته هم که خود سفر طول کشید وبعد از اون هم مهمون و خستگی سفر و جمع وجور و متعاقبات سفر. برای همین اصلاً نتونستم که سری به وبلاگت بزنم.

 البته دلایل دیگه‌ای هم وجود داشت مثلاً اینکه چون روزها خیلی کار داشتم نمی‌شد بیام و شب‌ها هم به علت خستگی حالشو نداشتم. روزهایی هم که وقت داشته باشم خود جنابعالی اجازه نمی‌فرمایین. آخه به محض اینکه کامپیوتر روشن میشه میای می‌شینی پشتش و دیگه کسی حق نداره بهش نزدیک بشه قربان.مشغول تلفن

تازه الان هم دیگه بعد از اینکه بابایی کلی ماساژت داده خوابیدیخواب و من بالاخره فرصتشو پیدا کردم که یه سر بیام اینجا.هورا اگه بیدار بودی که عمراً نمیذاشتی عسلم.

البته الان دیگه یه کم سرمون خلوت شده وانشاالله سعی می‌کنم از این به بعد زود به ‌زود بیام و بنویسم. کلی خاطره هم از مسافرتمون داریم که همه‌رو برات می‌نویسم.

الان هم دیگه هم خیلی خسته‌ام و هم خیلی خوابم میاد.خمیازه آخه امشب هم مهمون داشتیم. خاله مریم وعمو داور اینجا بودن. دیشب هم شنتیا اینها و عمو حامد اینها اومده بودن.

فعلاً شب بخیر عزیز دلم.ماچبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرجان مامان پسر ناز
29 تیر 90 2:32
چه اسم قشنگی من عاشق اسم رادین بودم برا پسرم اما شوشو موافقت نکرد خوشحال میشم بیشتر با هم دوست بشیم خواهش میکنم به وب من سر بزنین تا اجازه بدین شما رو لینک کنم نینی شگفت انگیز 102 کامیار