رادینرادین، تا این لحظه: 14 سال و 30 روز سن داره

رادین همه‌ی زندگی ما

مرد خونه

1390/2/8 1:04
نویسنده : مامانی
280 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم! بابایی دیشب رفت ماموریت وحالا تو جانشین بابایی و مرد خونه شدی.

قربونت برم مرد کوچولوی من!بغل

البته امروز صبح زودتر از معمول بیدار شدی وچون خوب نخوابیده بودی همش بهانه میگرفتی. کلک شاید م بهانه ی بابایی رو میگرفتی!عینک

بعدش منم که دیگه کلافه شده بودم تصمیم گرفتم ببرمت بیرون تا حال وهوات عوض بشه ودیگه نق نزنی .برای همین آماده شدیم ورفتیم خونه ی خاله مریم تا هم یه دوری زده باشیم هم عکس های شب تولدت رو که انداخته بود ازش بگیریم. البته یه مقدار از راهو خودت اومدی ومنم فقط دستت رو گرفته بودم .توی راه هر کسی که رد میشد با لبخند نگاهمون میکرد (از جمله دوتا آقای پلیس که داشتن با ماشین از توی کوچه رد میشدن) .یه خانومه هم که طاقت نیاورد و به ما نزدیک شد و کلی قربون صدقه ات رفت.آخه پسرم تو خیلی خوش تیپ شده بودی خیلی هم با مزه راه میرفتی. الهی که من فدات شم!قلب

  میخوستم از عکس های تولدت اینجا بذارم ولی تو اون شب اینقدر بد قلق شده بودی که توی همه ی عکس ها اخمو افتادی منم تصمیم گرفتم فعلا اون عکس ها رو نذارم.  البته شاید بعدا گذاشتم!

البته الان خوابی وگرنه نمیذاشتی که من بیام پای کامپیوتر وهمش میخواستی بیای بغلم و دکمه هارو تند تند بزنی. اگرم بغلت نکنم گریه میکنی گریه

دوستت دارم مرد کوچک ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان
8 اردیبهشت 90 8:37
ای جان ببوسینش